Ardei umpluti de post – Reteta video

Ardei umpluti de post – Reteta video

Ardei umpluti de post am preparat nu numai pentru ca suntem in post si a venit primavara, dar sunt extrem de gustosi, dulci si plini de prospetime si imi plac foarte mult, sunt chiar mai gustosi decat cei cu umplutura de carne si mult mai sanatosi.
In plus din acesti ardei umpluti de post culegem foarte multe beneficii pentru organism, deoarece, pe langa orezul – nelipsit din orice umplutura, am adaugat si ingrediente cu fibre vegetale si proteine, care imita foarte bine umplutura cu carne atat ca aspect si chiar ca si gust, numai ca este putin mai gustoasa chiar.
Am adaugat in plus fasole rosie boabe care este absolut delicioasa si are foarte multe proprietati benefice organismului.
Fasolea rosie boabe contine vitamina C, vitamina K, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B6, acid folic, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc, cupru, seleniu, acizi grasi Omega 3 si 6, fibre, proteine si multa energie, acestea sunt comorile ascunse in micutele bobite de fasole rosie!
Este si o minunata sursa de antioxidanti: fasolea rosie este unul dintre cele mai bogate alimente in antioxidanti, chiar mai bogate decat afinele sau ciresele.
Astfel, un consum frecvent de fasole rosie iti ajuta corpul sa lupte impotriva radicalilor liberi si scade riscurile de cancer sau alte boli grave, mentinandu-ti tineretea mai mult timp!
O cana de fasole rosie ne furnizeaza jumatate din necesarul zilnic de fibre, care nu doar ca mentin satatatea sistemului digestiv, usureaza digestia si previne constipatia, dar micsoreaza si nivelul de colesterol, scazand riscul asociat bolilor cardiovasculare si regleaza nivelul de glicemie, fiind o alegere sanatoasa pentru oricine.
O alternativa sanatoasa la carne: atunci cand vrei o masa mai usoara sau esti in post, inlocuieste consumul de carne cu cel de fasole rosie.
Excelenta sursa de proteine, fasolea rosie te va ajuta sa-ti intaresti corpul si muschii, sa previi bolile cardiovasculare si sa duci o viata plina de energie!
O cana cu fasole rosie inseamna peste 15 mg de proteine santoase pentru organismul tau.
Este o sursa importanta de fier: hai sa facem un mic test – tine palma cu fata la tine si trage de degete in spate.
Cat de roz sunt liniile din palma?
Daca acestea sunt albe, este posibil sa suferi de o carenta de fier, iar fasolea rosie este o sursa minuta de fier, saraca in calorii si fara grasimi (spre deosebire de carnea rosie).
Femeile insarcinate, copiii si adolescentii au in deosebi nevoie de un aport mare de fier, iar o cana de fasole rosie acopera 30% din necesarul zilnic.
Fasole rosie mancam pentru o memorie de elefant: susa minunata de tiamina (vitamina B1), consumul de fasole rosie stimuleaza atentia si memoria, este deosebit de benefic in perioadele de supasoliciate intelectuala, elimina insomniile, combate depresia, oboseala sau anxietatea si scade riscurile asociate bolii Alzheimer.
Sursa: doarnatural.ro
Iata deci, cat de pretiosi sunt acesti ardei umpluti de post, nemai vorbind despre beneficiile orezului, legumelor si semintelor de floarea soarelui, impreuna dandu-ne ceea ce putem numi ardei unmpluti de post „de aur” !

INGREDIENTE :

INGREDIENTE :

– 6 ardei grasi
– 1 cana cu orez
– 1 conserva mica cu fasole rosie
– 5 linguri cu seminte de floarea soarelui
– 1 ceapa mare tocata marunt
– 2 morcovi
– 500 ml rosii pasate
– sare
– piper macinat
– patrunjel verde
– 2-3 linguri cu ulei

MOD DE PREPARARE puteti vedea in filmuletul de mai jos.
Vizionare placuta !

Va recomandam si.....




Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *